A garancia időtartama a termék leírásában és specifikációjában található. További részletek >
Jelezd a garanciális igényed a következő űrlap segítségével: Garanciális ügyintézés
Amint kézhez kaptuk a problémás terméket, azt minél hamarabb bevizsgáljuk. Amennyiben a garanciális problémát csak cserével tudjuk megoldani, úgy az átfutási idő 4-5 nap is lehet. Előfordulhat, hogy a terméket javítjuk, vagy egyszerűen jóváírjuk a vásárlás összegét. Minden esetben a hatályos törvényeknek megfelelően járunk el, figyelembe véve a vásárlóink megbecsülését.
Ha Microsoft terméket vásároltál az alábbi oldalon tudod legegyszerűbben érvényesíteni garanciális igényed: https://support.xbox.com/
A meghibásodott, garanciális Acer termékekre ingyenes, háztól-házig garancia vonatkozik. Ez azt jelenti, hogy a garanciajegy hátulján található központi telefonszámot kell felhívni, ahol az ügyfélszolgálat felveszi a hibajegyet. Ezután kapsz egy esetazonosítót, ez alapján lehet követni, érdeklődni adott esetben a készülék aktuális állapotáról. A bejelentést követően az acer központ egy futárt fog küldeni a csomagért, más teendőnk nincsen. Amikor ezzel megvagyunk, a készüléket gondosan be kell csomagolni, ebből a szempontból javasoljuk, hogy a vásárolt termék dobozát a garanciális időtartam idejére érdemes eltenni, mert abba könnyű visszacsomagolni és biztonságos. Amennyiben már nincs meg az eredeti doboz, gondoskodj biztonságos csomagolásról, mert csak így fogják elszállítani a terméked. A garanciális ügyintézéshez szükséges a számla (másolat is jó) és a jótállási jegy. Az Acer szervíze vagy csereigazolást állít ki, vagy megjavítja a hibás terméket és ingyenesen visszajuttatja hozzád. Itt tudod lejelenteni a hibás terméked: https://www.acer.com/hu-hu/support/contact-acer/service-center
A garancia nem terjed ki a használatból eredő kopásokra vagy sérülésekre.
Küldj egy képet/videót a problémáról az info@gamer.shop.hu címre és kollégáink segítenek ahogy tudnak.
A legtöbb esetben fizikai sérülés esetén nem érvényesíthetsz garanciális ügyintézést. Azonban ha a termék gyártási hibájából adódik a sérülés, rendeltetésszerű használat mellett, abban az esetben minden esetben kivizsgáljuk az esetet.
Az átvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted a terméket. Ha megvásároltad a 30 napos visszavásárlási garancia szolgáltatást, akkor 30 napig visszaküldheted.További részletek >
Töltsd ki a visszaküldési űrlapot, és küldd vissza a terméket a megadott címre.
A visszaküldés költsége a törvények értelmében Téged terhel. Ha nem szeretnél bajlódni a postázással, saját futár szolgáltatásunkat is igénybe veheted, amelynek díja 3990 Ft. Ebben az esetben mi intézzük a termék elszállításának ügyintézését, a futár a megadott címedre fog menni a visszaküldendő termékét. A szolgáltatás árát a visszatérítendő összegből fogjuk levonni. Ez a szolgáltatásunk természetesen csak a költséget meghaladó összegű termékek esetében vehető igénybe. További részletek >
A terméket eredeti állapotában, minden tartozékával együtt kérjük visszaküldeni.
Használd az eredeti csomagolást, és gondoskodj a termék biztonságos visszaküldéséről.
A visszaküldött termék átvizsgálása után igyekszünk napokon belül, de legkésőbb 14 napon belül visszajuttatni a pénzed.
Töltsd ki mielőbb a garanciális űrlapot, és kérjük, részletezd a hibát.
Igen, szinte minden terméket visszaküldhetsz, viszont vannak kivételek. Ezeket megtalálod a szabályzatban.
A visszatérítést az eredeti fizetési módra, vagy a megadott bankszámlaszámra utaljuk.
Itt valami probléma lesz, vedd fel velünk a kapcsolatot, és segítünk a probléma megoldásában: info@gamer.shop.hu
A 14 napos határidő után már nem élhetsz az elállási joggal, kivéve, ha megvásároltad a 30 napos visszavásárlási garanciát.
Hmm…nem kéne, hogy ez előforduljon, de ha mégis így történt, írj nekünk, és utánajárunk a hiányzó terméknek. Az is lehet, hogy logisztikai okokból a hiányzó termék külön csomagban fog érkezni a többitől.
Rendelésed státuszáról e-mailben folyamatosan értesítünk, így minden esetben értesülsz a várható érkezésről/átvételről. Amennyiben a rendelt termék azonnal elérhető, akár már a következő munkanapra nálad lehet a rendelés. Jelentős raktárkészlettel rendelkezünk, mi azon vagyunk, hogy a kütyüd mielőbb megérkezzen hozzád.
Az alábbi fizetési módok közül választhatsz: bankkártyás fizetés, előre utalás, utánvét.
A házhoz szállítás költsége 1490 Ft, DPD futárszolgálattal, de rendelhetsz csomagautomatába is, a foxpost csupán 990 Ft.
Rendelésed státuszáról e-mailben folyamatosan értesítünk, így minden esetben értesülsz a várható átvételről. Jelenleg 2 átvételi pontunk van, ahol átveheted Online rendelésed.
Acershop partner üzleteink:
1132 Budapest, Váci út 18.
3530 Miskolc, Corvin utca 4.
Amennyiben hétköznapokon 14 óra előtt leadod a rendelést és a termék már a polcainkon pihen,akár már másnap viheti a futár. Akciós időszakokban, karácsony előtt 1-2 nap csúszás lehet, de mi is és a futárszolgálat is tájékoztatni fogunk mindenről időben.
Válaszd ki a legközelebbi FOXPOST automatát. SMS-ben kapsz egy kódot, amivel ki tudod nyitni az automata megfelelő ajtaját. Egyszerű, menni fog ;-)
Írj gyorsan egy emailt a szükséges részletekkel, oldjuk meg mielőbb:
info@gamer.shop.hu
vagy hívd ügyfélszolgálatunkat: +36208062237
Ha módosítani szeretnéd a rendelésed, a legjobb, ha egy emailt írsz nekünk a pontos változtatásokkal és mielőbb igyekszünk megoldani a kérésed. Kérünk egy telefonszámot is, ha szükséges, mindenképp hívunk.info@gamer.shop.hu
A számlát a megrendelés teljesítését követően elektronikus formában fogod megkapni a rendeléskor megadott e-mail címedre.
Kollégáink készséggel segítenek megtalálni a megfelelő terméket. Írj egy email a kérdéseddel és mi gyorsan válaszolunk majd. info@gamer.shop.hu.
Ha nagyon sürgős, próbáld a központi telefonunkat, sajnos itt lehet, várni kell majd: +36208062237
Vásárlás előtti kipróbálásra sajnos nincs lehetőség, azonban, ha 30 napos visszavásárlási garanciával vásárolsz egy terméket, úgy azt 30 napon belül bármikor visszaküldheted ha meggondoltad magad. További részletek >
Tudunk feladni csomagot külföldre is, DPD futárszolgálattal, viszont minden esetben egyedi árajánlatot kell kérni a szállításra. Ehhez a pontos cím megadása szükséges, amelyet az igénnyel együtt az info@gamer.shop.hu címre lehet elküldeni. Fontos figyelembe venni, hogy a külföldi szállítás költsége esetenként nagyon magas is lehet, illetve a szállítási idő lehet akár több hét is.
Nem probléma, fizess bankkártyával külföldről a webáruházban, és jelöld meg a személyt a rendeléskor, akihez a kiszállítást kéred itthon.